Stichting Long COVID 2 jaar

Zaterdag 8 juni 2024 bestaat Stichting Long COVID twee jaar.

Dat wij dit initiatief hebben moeten nemen is eigenlijk geen reden voor een feestje. Maar het bestaan van de Stichting helpt wel om je een wereld zonder Long COVID voor te kunnen blijven stellen. Een voorstelling die hopelijk werkelijkheid wordt.

Stuur jij voor onze verjaardag een kaartje naar een Long COVID patiënt?
Als cadeautje voor ons tweejarig bestaan heeft Blijkaartje.nl zes prachtige wenskaarten ontworpen. Ze zijn geschikt voor alle momenten waarop je iemand blij wilt maken, maar wij willen mensen oproepen een kaartje te sturen naar Long COVID-patiënten die zij kennen. Om hen een hart onder de riem te steken en te laten weten dat zij niet vergeten worden.

Als Stichting worden wij er ook blij van als we een kaartje van je ontvangen. Heb je een goed idee, een wens of wil je ons iets anders laten weten? Stuur een kaart en maak kans op een taart! We verloten er vijf onder de inzenders.

Bekijk hier hier de kaarten bestel meteen. Met elke verkochte kaart steun je ook nog eens onderzoek naar Long COVID.

Meer weten over de ontstaansgeschiedenis van Stichting Long COVID?
Lees het in dit interview met oprichters Annelies Bos en Ellen Bark-Lindhout.

Vorige

Landelijk meldpunt voor onderzoek naar Long COVID gelanceerd

Volgende

Biomedisch onderzoek naar oorzaken Long COVID wordt versneld door Stichting Long COVID.